Melodifestivalen 2012

Så är i melodifestivalstider och med finalen på lördag så har jag lyssnat ikapp bidragen. Har alltid haft något annat för mig på lördagar har det inte varit jobb så har det varit någon form av festlig tillställning istället, nog för att jag sett lite av det men tycker att det är så uppförstortat. Men jag tror allt Loreen tar hem det.
 

Kan ju inte annat än att tycka att den här låten är rätt bra ändå. Den förtjänar iallafall inte allt negativt den har fått höra. Men det är väl ingen vinnarlåt hur som..


Den här låten är bara så mycket jag! Min favorit av alla låtar som var med i år och faktiskt såg jag den delfinalen i Undersvik med massa trevligt folk :)


Ny partylåt! sen är jag dessutom lite svag för killar i kostym ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0