Alfa och Omega

Nattvandringen i Norberg var minsann en intressant upplevelse. Mitt lag, Ockelbo Omega, startade sist vilket var 09.45 och passerade målgången runt 05.30, alltså 7h senare! Rätt påfrestande var det att gå runt bland träd, sten och lera men ändå lite kul på något sätt, speciellt nu i efterhand när man tänker tillbaka på det. Under de där 7 timmarna hann vi även med lite uppdrag så som Angry Birds och luftgivärsskjutning och inte att förglömma en korvfest också. Värt att nämna är även att Ockelbos lag Alfa och Omega kom på andra respektive tredje plats.



Reflexfest! Emelie och jag i våra snygga västar. Obbservera att jag inte gjort min väst själv och lägg även märke till Emelies lax, Kommando lax!
"En (o)riktig Valbobrud"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0