Det finns inget ont som inte har något gott med sig

- En (mycket)jobbig dag på jobbet...
- har en förkylning som inte vill ge sig
- behöver verkligen en sovmorgon!

+ hade en fantastisk helg som jag lever på fortfarande
+ åker till Rom om någon vecka

Men de positiva väger faktiskt upp en hel del. Skulle nästan kunna påstå att jag just nu under en några veckor känt mig gladare än på mycket länge. Jag har Svenska Kyrkans unga och massa aktiviteter därigenom bara att ta ett exempel från helgen att få åka på ledarfest och sedan få möjlighet att sjunga på en gospelkonsert. Sen alla underbara vänner som ställer upp, just nu känner jag mig glad och tillfreds med livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0